? Kako Doći Na Listu Google, Yahoo i MSN

Disclosure:
We are a professional review site that receives compensation from the companies whose products we review. We test each product thoroughly and give high marks to only the very best. We are independently owned and the opinions expressed here are our own.

Template

1. Izaberite Dizajn
2. Uljepšajte ga
3. Pokažite ga Svijetu

Trebate Pomoć?
Kliknite na gumb

Kako Doći Na Listu Google, Yahoo i MSN

U nastavku ćete otkriti što tražilice traže prilikom određivanja ranga Vaše stranice, pa možete optimizirati svoje web stranice za najbolje rezultate. To se često zove SEO ili search engine optimization.


Kako Tražilice određuju Rang

Prije nego pokušate dodati svoju stranicu na tražilice, trebali bi razumjeti ono što tražilice traže kad odlučuju kako rangirati vašu stranicu. Samo zato što ste na popisu ne znači da ćete dobiti promet. Morate biti sigurni da je vaša stranica spremna za tražilice.

Opće pravilo je da većina tražilica koristiti "formulu" da bi utvrdila relevantnost ključnih riječi. Tehnički pojam se naziva "Algoritam", a svaka tražilica ima svoj vlastiti jedinstveni algoritam koji ona koristi za rangiranje stranica.

Općenito, ova čarobna formula koja se sastoji od ključnih riječi na vašoj stranici, ukupnog sadržaja, broja i kvalitete linkova koji upućuju natrag na svoje stranice, koliko dugo ljudi ostaju na vašem sučelju, itd.

Važno je imati na umu da je svaka tražilica drukčija. Neke mogu pogledati ulazne linkove (broj stranica koje povezuje na vas), druge mogu naglasiti veći naglasak na vaš sadržaj. Ovih dana, meta tag sadržaj postaje sve manje važan.

U slučaju da ne znate, meta tagovi su skriveni deskriptori koji se pojavljuju na početku HTML koda, unutar vaše oznake. Oni mogu biti nevidljivi vašim posjetiteljima, ali tražilice ih mogu pročitati.

Oni se obično sastoje od naslova, opisa i ključnih riječi i oni izgledaju otprilike ovako:

<head>

<title>Title of Your Site</title>

<meta name="description" content="Description of your site here.">

<meta name="keywords" content="keywords separated by commas">

</head>

Zbog zlostavljanja, mnoge tražilice ne koriste ove oznake za rangiranje stranice, ali trebali biste ih i dalje uključivati jer ih koristi za prikaz informacija o vašoj web stranici.


KAKO ODABRATI KLJUČNE RIJEČI?

Ovdje je važno odmah u startu naglasiti jedan uvjet:

vaš web ne smije izgledati kao lovac za tražilice, dapače mora biti jako „uglađen“ i profinjen, mora biti od svega po malo. Ako već imate web stranice bilo bi najbolje da pogledate vaš izbornik, tamo su sigurno sve relevantne stvari.

Sami procijenite prema vašoj djelatnosti što bi moglo biti interesantno. Postavite se u položaj krajnjeg korisnika i zapitajte što bi on mogao tražiti?

Odaberite ključne riječi (nemojte pretjerati: šest do sedam), s time da pazite ukoliko želite optimizirati stranicu za:

- Internet marketing

- Internet oglašavanje

- online oglašavanje

- online marketing

Ako na vašem siteu radite prodaju nemojte trošiti vrijeme da biste optimizirali web stranice za ključne riječi kao što su „informacije o“, „uputstva“ itd, vrlo vjerojatno posljetitelji koji dođu s tih ključnih riječi neće ništa kupiti već ih zanima samo neki detalj.

U par natuknica probat ću objasniti stvari o kojima Google brine, tj. što „boduje“.

- N akon što ste odabrali ključne riječi, pogledate tko se od konkurencije pojavljuje na prvih deset mjesta za te ključne riječi.

- S vaku od njih pomno analizirajte - napravite Excel tablicu - pronađite gdje se te ključne riječi kod njih nalaze na samoj stranici. Vrlo vjerojatno ćete ih naći već u prvoj rečenici, pa je bitno da barem dvije riječi sa vašeg popisa bitnih nađu i u vašoj prvoj rečenici (odaberite one najbitnije riječi).

- A nalizirajte koliko je prosječno duga prva rečenica vaše konkurencije. Uzmite u razmatranje barem prvih pet rezultata. Vaša prva rečenica bi trebala imati otprilike isti broj riječi kao i visoko rangirani konkurenti.

- I stu stvar napravite sa meta tagovima i meta descriptionom

- P onovite to i za title bar, koji bi trebao imati maksimalno 80 znakova, idealno bi bilo oko 50. Pazite, google „broji“ i specijalne znakove uključujući razmak.

Kliknite u izborniku s desne strane na "Download" i na toj stranici vas očekuje besplatna e-knjiga o SEO na Hrvatskom jeziku.


This free Dreamweaver template created by JustDreamweaver.com